poniedziałek, 17 marca 2014

Some things just happen


My whole life- very long life- is sacrifised for things that already happened. I thought about if I had influence on some of them, it was tormenting me and sometimes even I couldn't sleep because of that. I was questioning myself meaningless by questions ' why, how ' but what for? We won't change anytjing that already happened , getting deep in past causes that time in present is running out . Now I don't analize tivial things , I'm not searching everywhere for conspiracy or other bad things. Everyone has their own point of view , for me it can seems different than for the others and from our analise is failure because there is no rule for perception on events and better don't dig in out thoughts because they can be totally wrong,

Całe swoje życie - bardzo długie życie - poświęciłam na analizowaniu rzeczy które się zdarzyły. Myślałam nad tym czy miałam na pewne zdarzenia wpływ, dręczyło mnie to, a nawet czasem powodowało że nie mogłam spać. Zadawałam sobie bezsensowne pytania 'czemu, dlaczego i jak ?', ale po co? Nie zmienimy już niczego co się już stało, zagłębiając się w przeszłości, tak naprawdę ucieka nam czas w teraźniejszości. Teraz pewnych błahych rzeczy nie analizuje, nie doszukuje się wszędzie spisku, czy innych złych rzeczy. Każdy ma na swój sposób inny pogląd na różne rzeczy mnie się może wydawać, że co innego niż innym i z naszej analizy nici bo tak naprawdę nie ma reguły na to jak postrzegać pewne zdarzenia i lepiej się w nie, nie zagłębiać bo nasze myśli mogą okazać się całkowicie błędne.


I'm coming to you today with my new idea which was 'walking' in my head for very long time. I'm not good at describing what I'm wearing in entry , often you're asking where I bought something so that's why I think that You would like this form and it will be something fresh and handy for you. Let me know if this form fell into your taste. I'm curious because it's my own idea  and I didn't saw anyone else with that kind of form on blogs that I'm browsing :)

Przychodzę dzisiaj do was z moim nowym pomysłem który od dawna już mi chodził po głowie. Nie jestem dobra w opisywaniu w poście tego co mam na sobie, często zadajecie mi pytania gdzie jaką rzecz kupiłam dlatego myślę, że podpisy na zdjęciu będą i urozmaiceniem i informacją dla was gdzie jaką rzecz kupiłam. Dajcie mi znać czy taka forma wam się podoba bo bardzo jestem tego ciekawa ponieważ to jest mój własny pomysł i jak na razie nie widziałam takiej formy na blogach które przeglądam 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz