poniedziałek, 17 marca 2014

6 favourite movies for month




♥Notebook - one of my favourite movies, at begging I thought that it would be some cheap romace movie. Movie at begging was boring but from minute to minut it was getting more interesting at the end like I have in my habit there was wave of tears. I watched it , read the book, in my opinion it's worth watching and who didn't I recommend it warm!

♥Dirty Dancing- classic! When scene where Patrick Swayze and Jennifer Grey started dancing their final dance , me and my mom are smiling like mouse to cheese. Nice movie , despite the fact that I 've watched it many times after that I'm still watching it with suspense.
♥Pretty Woman- who don't know this movie. Perfectly matched actirs , great idea for movie, light and unpredictible.
♥Yes- I'm going to star with that I love movies with Jim Carrey which have great mimicry of face, he can play phenomenal various scenes. I'm reaching for movies with him when I want to cheer up myseld and I was never dissapointed.
♥Without my permision- beautiful, unpredictible, full of hope and sadness. My friend recommended it to me at first I wasn't convinced to it , I procrastinated to watch it but now with clean conscience that I recommend it to everybody , watching this movie won't be a wast of time.
♥Believe in ghost- another movie with Patrick Swayze- oo yes yes yes ♥- which in this movie is hot as in Dirty Dancing. I really liked that movie I'm sure I will watch it again:) 

♥ Pamiętnik - jeden z moich ulubionych filmów, początkowo myślałam, że będzie to tanie romansidło. Film na początku wydawał mi się nudnawy ale z minuty na minutę stawał się co raz ciekawszy, na końcu jak to mam w zwyczaju polecała fala łez. Oglądnęłam film i przeczytałam książkę moim zdaniem warto obejrzeć i ten kto jeszcze nie oglądał to polecam cieplutko! 

♥ Dirty Dancing - klasyk ! Kiedy zaczyna się scena kiedy Patrick Swayze i Jennifer Grey tańczą swój ostatni taniec z moją mamą uśmiechamy się do telewizora jak mysz do sera. Przyjemny film, mimo że oglądałam go mnóstwo razy to do tej pory oglądam go w napięciu. 
♥ Pretty Woman - któż nie zna tego filmu. Idealnie dobrani aktorzy, wspaniały pomysł na film, lekki i nieprzewidywalny. 
♥ Yes - zacznę od tego, że uwielbiam filmy z Jimem Carreyem ma genialną mimikę, umie odegrać fenomanalnie różne sceny. Sięgam po filmy z jego udziałem, kiedy chce sobie poprawić humor i nigdy się nie zawiodłam. 
♥ Bez mojej zgody - piękny, nieprzewidywalny, pełen nadziei i smutku. Poleciła mi go moja przyjaciółka na początku nie byłam do niego przekonana, zwlekałam z jego obejrzeniem, ale teraz mogę powiedzieć z czystym sumieniem, że polecam go każdemu, oglądanie tego filmu nie będzie stratą czasu. 
♥ Uwierz w ducha - kolejny film z Patrickiem Swayz'im - o tak, tak tak ♥♥♥ - który w tym filmie jest równie seksowny jak w Dirty Dancing. Bardzo mi się podobał ten film, z pewnością go jeszcze oglądnę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz