niedziela, 2 czerwca 2013

passion


What is passion for me? It is something that you give yourself endlessly, something that you enjoy doing. Unfortunately, today we are afraid to show people what you really like, we are afraid of rejection and insults at us, myself I’m the perfect example. For this entry I was inspired by my friend, and not without reason. Sitting on my bed we talked about who we would like to be in the future suddenly she began to speak, I can’t say I wasn’t very interested in how she spoke about these professions. First proffesion she choose was ER ward at the hospital. Being a lifeguard is not a simple event, you must have a calling, every day you have to save someone's life is amazing that people life is up to you. Rescuers should get every day medals for bravery I think that not only one person would panicked doing basic CPR.
Czym dla mnie jest pasja? Jest to coś czemu się poświęcasz bezgranicznie, coś co lubisz robić. Niestety dzisiaj boimy się pokazać ludziom co tak naprawdę lubimy, boimy się odrzucenia i obelg w naszą stronę, sama jestem tego idealnym przykładem. Do tego wpisu zainspirowała mnie moja przyjaciółka, nie bez powodu. Siedząc u mnie na łóżku rozmawiałyśmy o tym kim chciałybyśmy być w przyszłości nagle zaczęła mówić, Nie powiem, bardzo mnie zainteresowało to jak mówiła o tych zawodach. Jako pierwszy zawód wybrała ratownika na oddziale sor w szpitalu. Bycie ratownikiem nie należy do prostych zawodów, trzeba mieć powołanie, codziennie trzeba ratować komuś życie to niesamowite że ludzie życie zależy tylko od Ciebie. Ratownicy powinni dostawać co dzień medale za odwagę myślę że nie jedna osoba spanikowałaby udzielając podstawowej resuscytacji.

The second and final profession which could she exchanged gynecologist, wants to carry pregnancies and receive births. "I have the opportunity to participate in the first breaths of little man ' she spoke about it with the acquisition, the passion aroused just thinking about how wonderful it would feel if it contributed to the fact that for world would come a little child. And what is my passion? I love to write, everyday life gives me inspiration to simple text, it’s making me really happy.
Drugim zawodem i ostatnim jaki wymieniła było zostanie ginekologiem, chciałaby prowadzić ciąże i odbierać porody. ‘I mieć możliwość uczestniczyć w pierwszych oddechach małego człowieka’ mówiła o tym z przejęciem, z pasją cieszyła się na samą myśl o tym jak cudownie by się czuła gdyby się przyczyniła do tego, że na świat przyszłoby małe dziecko. A jaką ja mam pasje? Uwielbiam pisać, codzienne życie daje mi inspiracje do prostych tekstów, to mnie naprawdę cieszy.
Nataliannan ♥

1 komentarz: