niedziela, 2 czerwca 2013

My favourites at this time

Hi all,
I was browsing all my posts from the beginning of blogging to the last entry, and I thought it was time for something new Today's post is about my favorite products that I bought very recently and I appealed to.
Cześć wszystkim,
Przeglądam moje wszystkie posty, od początków blogowania po ostatni wpis i pomyślałam, że czas na coś nowego. Dzisiejszy post będzie o moich ulubionych produktach które zakupiłam bardzo niedawno i bardzo mi przypadły do gustu.

1. Brown paint from miss spots, perfect to spread through the stout bursh, not exposed, it costs about 7 zł and most importantly, it lasts for very long time
2. Conditioner from Eveline I already have on your list of favorites for about the year, is the basis for all paint and varnish itself is
3. Beige paint from miss spots and brown paint is distributed exactly is durable and really like it
1. Brązowy lakier z miss spoty, doskonale się rozprowadza dzięki grubemu pędzelkowi, nie prześwituje, kosztuje ok.7 zł a co najważniejsze utrzymuje się bardzo długo.
2. Odżywkę z Eveline mam już na twojej liście ulubionych od roku, jest bazą pod każdy lakier jak i sam jest lakierem.
3. Beżowy lakier z miss spoty, jak i brązowy lakier rozprowadza się dokładnie, jest trwały i bardzo go lubię.

4 Johnson's Baby Oil is so soothing. It smells like I actually calling it “little babys” scent, leaves skin soft and fragrant for a very long time for what for me is a big plus
5 C-Thru is my favorite scent I’ve had, my mom uses it for 5 years so I can say that it reminds me of my mom ♥. It has a delicate flavor, and I really like
4. Oliwka Johnson's baby ma kojący tzw. przeze mnie 'bejbisiowy' zapach, pozostawia skórę miękką i pachnącą na bardzo długo za co u mnie ma duży plus.
5. C-thru to mój ulubiony zapach jaki dotychczas miałam, moja mama używa go od 5 lat wiec można powiedzieć, że kojarzy mi się z mamą ♥. Ma delikatny zapach, a takie bardzo lubię.


Weather doesn’t spoil us, so you can without remorse spend the day sitting at home and relax my activity for the day was reading the book, filtration cocoa drink and smelling my 'little babys' olives ♥
Pogoda nas nie rozpieszcza, więc można bez wyrzutów sumienia cały dzień siedzieć w domu i wypoczywać. Moim zajęciem na dzisiaj było czytanie książki, sączenie kakałka i wąchanie mojej 'bejbisiowej' oliwki♥
And how are you spending this rainy evening?
A wy jak spędacie ten deszczowy wieczór ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz