piątek, 28 czerwca 2013

23


Each of us has a favorite number and each of us has an important date for us. Sweatshirt with the number 23 is not random selected after adding the digits 2 and 3 it’s 5 and this is by far my favorite number, but what really is behind the 23? December 23, 2007 I met a person who changed my life for the better someone who is with me all the time no matter what - it's my best friend Matthew. (Yes I know you do not believe in male- female friendship ) He was with me when  all people turn away from me ,  when I had moments of anger (there was and  it’s still a lot of that moments) He was when I insisted sadness and joy , he knows me like no one else I do not know how but he does know how to read from my eyes (which is intriguing), knows best what I need and chased each of my boyfriend, but for that he wouldn’t think too well about self  and didn’t rest on his laurels He is a terrible MEND , mindless, crazy and stupid as a shoe, but  You can always rely on this fool. I don’t know what I'd do without him, probably blog would never have existed without his sweated shoots- Yes he takes photos on the blog - I wouldn’t have completed all homework assignments on time, I wouldn’t now have  that what on present moment gives me incredible joy.

Każdy z nas ma swoją ulubioną liczbę i każdy z nas ma też dla nas ważne daty. Bluza z liczbą 23 nie jest przypadkowo wybrana po dodaniu cyfr 2 i 3 wychodzi 5 a to zdecydowanie moja ulubiona cyfra, ale co tak naprawdę się kryje za 23. 23 grudnia 2007 poznałam osobę która zmieniła całe moje życie na lepsze kogoś kto jest ze mną cały czas bez względu na wszystko – jest to mój najlepszy przyjaciel Mateusz. (Tak wiem, nie wierzycie w przyjaźń damsko-męską) Był ze mną kiedy wszyscy się odwracali, był kiedy miałam chwile złości ( a takich było i jest sporo) był kiedy nastawał smutek i kiedy nastawała radość, zna mnie jak nikt inny nie wiem jak on to robi ale umie czytać w moich oczu (co jest intrygujące), wie najlepiej co mi potrzeba i przegania każdego mojego chłopaka, ale żeby mu się za dobrze nie zrobiło i nie spoczął na laurach to jest okropną mendą, jest bezmyślny, stuknięty i głupi jak but, ale na tego głupka mogę zawsze polegać. Nie wiem co bym bez niego zrobiła, zapewne blog by nigdy nie zaistniał bez jego zdjęciowych wypocin – tak to on robi mi zdjęcia na bloga – nie miałabym wszystkich zadań domowych oddanych na czas, nie miałabym nic co teraz na chwile obecną sprawia mi niesamowitą radość. 

Sweatshirt comes from SHOOTGIRL  I really, really wanted to have a personalized hoodie or something that would have been created just for me. The desire to have that sweatshirt was so great that immediately after seeing all the miracles from shootgirl I had to have it. Shootgirl Thank you for  fulfilling my dream of personalized sweatshirt, it has become one of my favorites and took honour  place in my wardrobe.

Bluza pochodzi z shootgirl bardzo, ale to bardzo chciałam mieć personalizowaną bluzę bądź coś co byłoby stworzone tylko dla mnie. Chęć posiadania takiej bluzy była tak wielka, że od razu po zobaczeniu tego cuda musiałam ją mieć. Dziękuję shootgirl za to że spełniła moje marzenie o personalizowanej bluzie, stała się ona jedną z moich ulubionych i zajęła honorowe miejsce w mojej garderobie. 


111 komentarzy:

  1. na początku myślałam, że jesteście parą... no cóż, pasujecie do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy to Ty masz cudowne! I oddawaj nogi!! :))


    Chętnie zaobserwuje Twój blog, jeśli Ty również masz ochotę zaobserwować mój, to serdecznie zapraszam!
    www.dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz figurę świetną. *o*

    OdpowiedzUsuń
  4. boże dziewczyno, ale ty masz świetne nogi :o!
    super zdjęcia:D

    mademoiselleemichelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey dear, you two look cute together. You have a nice blog. I am your new follower on GFC. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog. See you! :)

    XX, IamJenniya

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ Ty masz figurkę! *_* Zazdroszczę całym sercem. :) No i te włosy..
    Pięknie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwa parka w was :3.
    Super koszulka. !

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz! <3
    obserwujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka Ty sliczna jestes!
    swietna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ Ty masz figurę! zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. dziękuję :* z pewnością przekażę fotografowi :)

      Usuń
  12. Sliczna jesteś ;)
    Super zdjęcia!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie napisane ;-) wyglądasz mega <3 Zapraszam też do mnie na nowy post, jestem ciekawa co sądzisz! Daj znać :) A może poobserwujemy? Pozdrawiam!

    http://mowminessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) :* jak tylko założę bloglovin to pewnie :)

      Usuń
  14. Piękne zdjęcia :) Świetne spodnie, bardzo ciekawy zestaw

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne zdjecia i ta bluza :3 zazdroscze takiego przyjaciela :)

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyjaciele są w życiu najważniejsi... Zdjęcia są cudowne!!!
    Pozdrawiam, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  17. masz cudowną figurę ! <3
    a co do Twojego przyjaciela to z tego co piszesz fajny facet. :D uśmiech pojawia się na twarzy jak się na was patrzy ! kiedy popatrzyłam na wasze rece na 2 zdjeciu kiedy jesteście razem, poprostu się popłakałam, według mnie powinniście być parą i tego wam życzę ! naprawde wspaniale ze sobą wyglądacie i widać, że wasze więzi są naprawde mocne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. super razem wyglądacie ! świetny look, a Ty jestes meega zgrabna ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ile zapłaciłaś za bluzę? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 100 zł za bluzę dziecięcą taką jaką ja mam :)

      Usuń
  20. masz świetną figurę, z takimi nogami to na modelkę! a włosy! jeeju zazdroszczę jak nie wiem są śliczne, i te loczki:)
    pozdrawiam i obserwuje:)www.wmarcunawiosne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa :) niestety mam 160 cm i na modelkę to się nie nadaję :(

      Usuń
  21. Bluza świetna :)
    Jak najbardziej obserwuję :))


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs! :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz olśniewająco! :)
    Mam pytanie, jakiej używasz lokówki? Śliczne masz loczki, takie delikatnw!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) używam prostownicy do robienia loków :)

      Usuń
  23. Your blog is pretty amazing. *_*
    I just can't get enough of you and your pictures. Perfect! <3

    xoxo
    HOLYKATTA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reading that it's making me smilling and giggling :D Thank You :*

      Usuń
  24. WOW NICE LOOK! My favorite number is also 23 :D Hehe
    your blog is great!

    Maybe we follow each other!?
    Let me know :)
    Greetings

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. All right then :D We've got something in common ;)

      Usuń
  25. aaa bluza mega ! też chce taką ;d

    www.karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie mieć takiego przyjaciela ;) Ślicznie ci w kręconych włosach *.*
    A tak na marginesie to ładnie byście ze sobą wyglądali ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. pozazdrościć nóg *.*
    śliczna bluza
    słodko razem wyglądacie ;d!

    OdpowiedzUsuń
  28. Przyjaźń jest bezcenna a bluza ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s. ja też wierze w przyjaźń damsko- męską bywa nawet lepsza od tej damsko-damskiej !!!!

      Usuń
    2. moim zdaniem przyjaźń między kobietami jest nie trwała, lepiej dogaduję się z mężczyznami :)

      Usuń
  29. taki number t-shirt to jest cos - jest genialna a ty w niej - idealne nogi i wspaniale miec takiego przyjaciela :)

    OdpowiedzUsuń
  30. piękna bluza! A taki przyjaciel to największy skarb:)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna bluza, a Ty rewelacyjnie wyglądasz!
    dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. włosy masz przepiękne!!! pozazdrościć ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. bluza świetna :)
    dodajemy do obserwowanych tu i na bloglovin?

    OdpowiedzUsuń
  34. przeczytałam całą notkę i nie żałuję:) uwielbiam takiego posty, ogółem lubię Twojego bloga-pozdrów w takim bądź razie przyjaciela hihi
    a zdjęcia oczywiście śliczne, tak jak zawsze
    Poooozdrawiam i zapraszam serdecznie!;>

    OdpowiedzUsuń
  35. Super bluza, fajnie wyglądasz ! I co do przyjaźni to jest bardzo możliwa, ale jeśli jest taki dobry może warto pomyśleć o czymś poważniejszym z takim kimś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) :* na dzień dzisiejszy nie mamy takich planów :)

      Usuń
  36. mam pytanie :) jaki jest rozmiar tej bluzy ? zamierzam sobie zamówić ale rozmiarówka wydaje mi się zawyżona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm.. rozmiar miałam chyba na 10 lat czy coś takiego :)

      Usuń
  37. oj ta bluza jest boska :) świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetną masz figurę :)
    Bluza MEGA!!
    Obserwuję i liczę na to samo ;D;P :)

    OdpowiedzUsuń
  39. wow, meega bluza! i generalnie super set, a no i te nooogi ;oo

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  40. taki przyjaciel to skarb:) i masz świetną figurę (zazdroszczę) :(
    obserwujemy???
    http://petiterobe-noire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Taki przyjaciel to skarb :) moim najlepszym przyjacielem jest mój Mąż ;D

    OdpowiedzUsuń
  42. świetna bluza i genialna figura;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Amazing blog! Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  44. w takim razie gratuluje takiego przyjaciela! ;) świetnie wyglądacie, masz niesamowitą figurę no i oczywiście świetnie wyglądasz w tym zestawie. ;)

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie, ponieważ na moim blogu jest rabat -5% do wykorzystania w sklepie Preska na hasło "whynot-now", polecam gorąco! ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow, what beautiful hair you have in this blog post! You should definitely see the movie "Number 23", http://www.imdb.com/title/tt0481369/. I think true friendship is one of the best things in this world!
    Thank you for your kind comment on my blog! I'll gladly follow you from Helsinki, Finland!

    xxx
    E from Helsinki
    http://dragonflyelisabeth.blogspot.fi/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh thanks for movie which will fill my free time ;) I'm very glad to hear about hair and the friendship, I'll follow You too :)

      Usuń
  46. ale długie włosy, mmm ♥ masz boską bluzę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jestem zakochana w Twoich włosach i nogach <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :):*
      a ja jestem zakochana w twoich nogach i zdjęciach :* !

      Usuń
  48. Masz piękne nogi *.*
    też mam takiego przyjaciela i ja wieże właśnie w taką przyjaźń , tylko teraz mieszkamy od siebie daleko i nie mamy codziennego kontaktu tak jak kiedyś :((
    ale spotykamy się ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      to bardzo dobrze, że mimo tego że daleko mieszkacie wciąż się widujecie :) to bardzo ważne :) trzymam kciuki za waszą przyjaźń :) :*

      Usuń
  49. ja nie wierzę w przyjaźń damsko-męską, ale to przez złe doświadczenie :) może kiedyś znów.. kto wie ;d ale Tobie zazdroszczę przyjaciela, włosów i pięknych nóg *.*
    obserwuję!
    www.zacznijzdrowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) trzymam kciuki za to żebyś się przełamała i zyskała fantastycznego przyjaciela :) :*

      Usuń
  50. Świetnie wyglądasz! Cudowne spodnie : )

    OdpowiedzUsuń
  51. mam pytanie dotyczące bluzy. czytalam, ze bralas rozmiar chyba 10. planuje wlasnie kupic, ale mi te rozmiary cos nieodpowiadaja :/ ile masz wzrostu, ze rozmiar jest dobry?
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń