niedziela, 12 stycznia 2014

tangle teezer vs. inne

'Maybe it's worth buying it' expensive , plastic how can it even work ' couple of videos watched on youtube and hundreds of reviews, it's all about famous brush tangle teezer. For many week I was assuring myself that this 'machine' - how my mom calls it- works. For long very long  I was waiting with decision to buy it or not to , and when I was decided I've had a dilemma which pattern , with holder on without, classic or not. And that how days have passed until half year ago - finally- I decided to get one of those brushes.
'A może warto kupić' ' drogie, plastikowe jak to może w ogóle działać' kilkanaście filmików obejrzanych na youtube i setki recenzji, mowa o słynnej szczotce tangle teezer. Przez wiele tygodni utwierdzałam się w przekonaniu że ten 'wehikuł' - jak to mówi moja mama - działa. Długo a nawet bardzo długo zwlekałam z decyzją czy kupić czy nie, a kiedy już byłam zdecydowana miałam dylemat jaki wzór, czy z podstawką czy bez, czy klasyczną czy też nie. I tak mi mijały dni aż dopiero pół roku temu - w końcu - postanowiłam sprawić sobie taką szczotę.
It saved my hair! It's with me everyday always with me, always close and in reach of hand. After brushing hair with it makes me fell like they're shiny , soft , 'spikes' on it are doing fantastic massage. Before other brushes were toring out my hair, I've got lond hair , often they're loose that's why the tangle all the time  even if they're sprayed with conditioner usually they're tangled. Casual brush couldn't brush my hair after all day, and I avoided to do brush them in day because tears were coming out my eyes. Today I'm using brush when I see that need about 4 times a day , it's not tearing , pulling and gives beatiful shine to my hair.
Uratowała moje włosy! Jest ze mną codziennie, zawsze przy mnie, zawsze blisko i pod ręką. Po przejechaniu po włosach szczotką mam wrażenie że stają się lśniące, miękkie, a jego ząbki robią fantastyczny masaż. Uprzednio inne szczotki wyrywały mi włosy, mam długie włosy, często chodzę w rozpuszczonych dlatego ciągle się plączą nawet kiedy są spsikane odżywką to i tak zazwyczaj są poplątane. Zwykła szczotka nie miała szans żeby rozczesać włosy po całym dniu, a w dzień wolałam tego nie robić bo dosłownie łzy mi leciały z oczu. Dziś szczotki używam kiedy widzę taką potrzebę około 4 razy dziennie, nie ciągnie i nadaje piękny blask moim włosom.

1 komentarz:

  1. moje włosy też są ciężkie do rozczesania, dlatego cię rozumiem i sama może sobie taki wehikuł kupię ;)

    OdpowiedzUsuń